bedelini ödedim

merhaba dostlar, iyi olmayan gecelerin sabahlarından medet umduğum zamanlarda, nelerin olup bittiğini hiç de umursamadan umursadığımı fark ettiğim günlerdeyim. çok uzun bir yazı olmayacak bu sefer. bazı şeylere yeniden başladığımı kendime söylemek için yazacağım. bir süredir motivasyonumu kaybetmiştim. düşmekten, düşünmekten yorulmuştum. biraz durunca fark ettim. ayna elimde, durur yara izi. başlayalım mı?

yorulmuşum ben epey mücadele etmekten, çabalamaktan falan. ufak bir destek beklemişim sağdan soldan bulamayınca da sikerim yapmıyoruma bağlamışım. yapabiliyo insan böyle. değişik çalışıyo kafamız. kimin destek verdiği, vermediği sikimizde olmamalı aslında. kendimiz için yapıyoruz ne yapıyorsak falan ama söylemesi kolay. öyle de olmuyo veya oluyo mu falan diye düşünüyorum işte. tam olarak bahsettiğim düşünmekten yorulduğum kısım da şu an burada başladı mesela. kafam olmuş çorba, iki kişi alkol sonrası sirke, sarımsak katıp kelle paça niyetine yiyebilir. o ikisi de bilir kendini zaten. hadi iyisiniz beyler yine başımı aldınız asdghfaha. neyse kendime dönüyorum. koy benim yerime kendini, gelmeden üzerime.

kendime çok yükleniyorum. çok fena üzerime gidiyorum ama geç fark ediyorum. mükemmelliyetçiliğimi sikicem az kaldı. ona da bi’ çare bulmam lazım acilinden. seviyorum o huyumu aslında ama hırpalıyorum kendimi. milletin üç dört ayda bitirdiği eğitim programını bir ay olmadan yarıladım aç kurt gibi. başarılı olayım, millete kanıtlayayım falan diye aptal saptal bir telaşa düştüm. aslında koyduğum hedefler gayet basit ve yapabileceğim şeyler. bu kadar kendimi zorlayıp kasmama gerek yok sanırım. baya salak etmişim kendimi bu bir ayda. hatta zaman zaman başa sarıyorum diye endişelere de kapıldım. hah dedim sıçtık tedaviyi çok güzel sürdürüyordum ama intihardan korktuğum dönemler oldu, ulan ya yine sürüklenirsem falan diye. saçmalayabiliyorum bazen. sonra bu düşüncelerin yanılsama olduğunu fark edip toparladım. sonra yine döndüm baktım içeri, merhem elimdeymiş.

twitterdan gelenler bilir bunu zaten, melike şahin şarkılarıyla aşk yaşıyorum ve bir şarkısı var ki… bedelini ödedim dostlar. bende sevdiğiniz her şeyin bedelini ödedim. sustuğumuz her şeyin bedelini ödedim.

hak ediyorum her milimini bu dik gülüşün,
ayna elimde durur yara izi, içim üşütür,
yine düşsem, yine yenilsem sil baştan,
ne mümkün yıkılmak, yine doğruldum bak.

bu blog açıldığından beri hiç vazgeçmedim. hep en sonuna kadar zorladım her şeyi. tabii ki yıprandığım, düştüğüm zamanlar oldu. ben de insanım. yaşanacak bunlar tabii ki. kendime bir kez daha söz veriyorum, hiçbir zaman mücadeleden kaçmayacağım. kaybedeceğim hiçbir şey yok. sıfırdan, anka kuşu gibi küllerimden doğdum. gerçekten mümkün değil benim için yıkılmak.

yine doğruldum bak.


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

Bu sitenin arkasında WordPress.com'un gücü var.

%d blogcu bunu beğendi: